Genomgång av hästar

Publicerat: 2010-05-17 Kl: 18:33:00 | I kategori: Allmänt

Hejsan
Idag har jag varit med "mina" hästar hos Kaoko vid Sundbyholm. Ville kolla upp dem efter denna intensiva tävlingsperiod. Båda fick akupunktur Arro Bell på korset där han var lite öm och Svarten på vänster sida bogen och ryggen halssträckarmuskeln var lite ansträngd. Men han tyckte annars att båda hästar såg fina ut. För att träna upp Svarten ska han efter två dagars skritt longeras i höger varv med boots på vänster fram för att han ska ta i mer innan jag rider och Arro Bell ska bara tränas på som vanligt.

Här kommer några bilder som jag fått från Zephyros nya matte visst är han fin och han ser glad och nöjd ut.

Ann
Kommentarer
Postat av: Erika

Han verkar ha det super :D

2010-05-17 @ 21:30:07
URL: http://nogg.se/shazli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0