Vårens kalender

Publicerat: 2010-03-25 Kl: 21:26:23 | I kategori: Allmänt

Tänkte lägga in en liten "kalender över vad som händer under våren..


Syrran är ju kass på att skriva i bloggen, hittade en bild på Fb som Ange tog på tävlingen i helgen..
Fia och Limit!

Sö 28/3 Programridning för Lotta Finstorp- (jag ska inte vara med)

Fr 2/4 MRK lok ponnydressyr

Fr 2/4 Jag och mamma på clinic för Patrik Kittel i Enköping

Sö 4/4 Botkyrka med Mille LA:4

Må 5/4 MRK lok hästdressyr

Lö 10/4 C-tränarutbildning på Strömsholm mamma ska gå hon fick ha en elev med
så jag ska rida, har inte bestämt vilken häst ännu

Sö 11/4 Stora Ekeby reg har inte bestämt vilken häst eller klass jag ska rida

Lö 17/4 Ev. Ekeby reg Msv

Sö 25/4 Div I MRK

Sö 2/5 Div I ERF

Lö-Sö 8-9/5 Vikbolandet?

Lö 15/5 Div I GARK

To-Sö 20-23/5 Mamma o pappa bortresta

FULL SPEED VARJE HELG!

Bye

Kommentarer
Postat av: Elin Svensk

Åhh kan du inte komma med o va med med Mille på VRF i Maj?? Då kommer jag o hejjar o pussar honom lite på mulen :D

Hälsningar

Elin Svensk

2010-04-05 @ 19:14:22
Postat av: Madde

Vi får se, beror på hur det blir med Div I tävlingarna då de ligger eftervarandra.. Samt vad vi hittar på honom hos Coco imorrn.. :)

2010-04-07 @ 20:24:03
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0