Shoot me!

Publicerat: 2010-03-17 Kl: 09:48:14 | I kategori: Allmänt

heej hej..

Mår om möjligt ännu sämre idag.. Vaknade innan 3 och satt sen uppe och drack te tills Anders åkte till jobbet kl.5 då gick ja o la mig o kollade på tv 1h sen lyckades ja sova till 7 iaf.. Har just pratat med sköterskan där jag var i strängnäs i tisdags så jag fick en tid kvart över 11.. Ringde först vårdcentralen på Kungsgatan här i stan men skulle få en tel.tid kl.4! Kändes lite väl långt kanske o mamma tjatar så nu får jag lov att pallra mig till S-näs igen :S
Måste tanka innan oxå, vilket gör allting ännu jobbigare..

Har i princip ingen röst alls och det känns som att jag har ett rivjärn, minst sagt, i halsen..

Kollade nyss igenom ett fotoalbum o tänkte att jag kunde ju försöka ta kort på korten :P då det finns några fina gammla hästar ni kanske minns.. men inser nu när ja lagt in bilderna i datorn att det är nog bättre att vänta några dagar tills min nya kamera kommit :) För det vart ganska suddigt och tråkigt..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0