Rykta rykta rykta..

Publicerat: 2010-03-10 Kl: 21:55:48 | I kategori: Allmänt

Hej!

Kom hem ifrån farmor och Stängnäs strax efter nio, vi var först och åt supergod middag på Adria och sen rengjorde jag hennes akvarium de stackars fiskarna såg ju knappt ut.. Jag kom iaf fram till att det beror på att solen ligger på på morgon/fm vilket gör att det blir mycket alger på glaset på ena sidan.. Den ena fisken, Tiger heter han tydligen :D
verkar ha fått problem med flytblåsan o ligger upp och ner vid ytan till och från men han verkar pigg ändå..

Idag  fick Rangun ett dressyrpass bland hinderna i ridhuset, gick faktiskt ganska bra trotts hinder han brukar bli så rädd och spänd. Vart mycket byten och byten på volt. Fia hoppade Mille lite även idag, bäst att passa på när hinderna väl står framme. Sen hoppade jag Herkules och det gick jättebra så Fia ska lägga in nya videoklipp på hemsidan och i annonsen på hästnet. Tömkörde Leo idag och det var verkligen rätt metod på henne så nu blir det tömkörning ett par gånger i veckan för henne. Red också några varv på Demeter medan Fia höll i linan och det fungerade mycket bra :D

Lagade fläskpannkaka till lunch och sen hjälpte jag pappa att verka unghästarna, och de skötte sig mycket bra, inga bakåtvolter av Hera så det är positivt :D

Åkte sen hem tidigare för att jag hade tid för mina naglar på em innan vi sen åkte till farmor, så nu är det fransk maikyr med multiglitter på tipparna i det vita :D Bild kommer inom kort..

Rangun ryktar jag extremt mycket nu för att han ska va fin på söndag.. Nu går det inte att fuska med vatten och schampo i kylan. Är redan stor skillnad bara på några dagar :D Kommer att skina som solen på söndag!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0