Never sick!??

Publicerat: 2010-03-15 Kl: 19:36:51 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Mår katastrof, fruktansvärt ont i hals och lungor känns som att bröstkorgen ska sprängas när jag hostar.. Har även lite feber såg jag när jag kom hem på em. Var hos en läkare i Strängnäs på hemvägen, fullt i Mariefred och E-tuna, men enligt honom så skulle jag vila ett par dagar och se om det vart bättre.. Inget större fel på mig alltså :S Som vanligt med andra ord - ALLTID samma svar när jag väl pallrar mig till doktorn. Imorrn ska jag iaf vara hemma har vi bestämt får vi se hur det känns.. Det jobbiga är att det känns ganska bra när jag bara sitter still men så fort jag rör på mig går eller liknande så blir det jättejobbigt att andas och det gör svinont i halsen..

Red iallafall Mille dressyr på morgonen, han var jättefin och väldigt rädd för mamma som satt med en rosa filt och Buffy i ett hörn :S men men vi fick ordning på stjärnan.. Rangun fick gå ut en kortis på vägen.. tyckte han nog var skönt..

Lagade lite wook till lunch - Äggnudlar, mammas plockade kantareller, champinjoner och charlottenlök, vart helt ok :P

Nu ska jag kurera mig..

bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0