Hoppelihopp

Publicerat: 2010-03-09 Kl: 23:15:20 | I kategori: Allmänt

Idag har Erik varit här och jag hoppade Svarten gick riktigt bra har nu ett tredelat bett med fasta bettringar och det är det som fungerat bäst helt enkelt. Har haft svårt att hitta bett som passar då han både är känslig och kan bli stark speciellt när han hoppar.
Nu har jag massa tragiska bilder på den otäcka snö som lyckligtvis är bort skottad av våra härliga skottare.

Jag har massor mera bilder får nog lägga in dem på hemsidan kanske.
Vi är i allafall lyckligt lottade som har ridhuset står kvar. Stort tack :-)

Har precis varit in på hemsidan och sett att jag är bortlottad från Strömsholm på lördag med Svarten. Konstig tävlingsplats då jag vet att jag anmält innan det var fullt + att de dessutom dragit pengar från mitt konto riktigt sur blir jag.

Dessutom har vi bett om en sen starttid för Madde och så får hon nr 13 av 40 de har ingen Mattias i sitt sekretariat inte.

Hoppas att jag nu hinner få starta helgen därpå med Svarten har nämligen kurs den helgen....

God natt

Kommentarer
Postat av: Madde

Bästa snöskottarna!! Pappa du är BÄST :D

2010-03-10 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0