Fryser!!

Publicerat: 2010-03-25 Kl: 21:07:11 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Är fruktansvärt kallt ute, alldeles rått och det blåser :S
Hade verkligen ingen kraft att fixa filmerna igårkväll, jag och Anders var ju på Spakällan och fick bubbelbad och massage :D Jag fick presentkort av honom när jag fyllde så jag var och bokade en Duobehandling för någon månad sen.. Det var iaf jätteskönt och superfint o mysigt där. Ligger i gamla stan i Eskilstuna så det var ett gammalt och mysigt hus.. Ska boka nån ansiktsbehandling eller kroppspeeling tänkte jag också..

Nu ikväll så är jag kvar på Ekelund eftersom att jag haft Hästkurs med sjukdomslära på kvällen så jag kan inte fixa filmerna förens imorrn eller på lördag.. Lyckades få mamma att ta några, typ 5, bilder igår när jag o Fia red också.. Hon är ju ganska oteknisk tyvär :S

Mina pållar har iaf "dressyrvecka" hehe nu är jag trött på deras tjafs så varje dag ställer jag och Fia fram nya "läskiga" saker i ridhuset.. Mille har  inte brytt sig så mycket det var värst första dagen. Rangun började nog vänja sig idag för det var inte alls en lika stor diskussion som igår så det är kul! Han blir iaf vääldigt fin när han blir lite spänd..

Imorrn skulle Gunilla kommit men nu vart det inte så, vilket jag tycker är ganska skönt för fredagar är veckans jobbigaste dag med skolbarn och direkt efter minst en privatlektion.. Blir så stressigt och det bästa är om jag hunnit mocka innan vi släpper ut alla hästarna..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0