Dåligt samvete..

Publicerat: 2010-03-03 Kl: 13:06:07 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Idag ligger jag hemma sjuk :S och får alltid så dåligt samvete av att stanna hemma eftersom då får de andra göra mitt jobb i stallet, men kände i morse att det inte var någon ide att åka.. Hade lite feber när jag vaknade och ruskigt ont i huvudet samt halsen, känns betydligt bättre nu och det brukar ju alltid vara värst på morgonen.

Har tillbringat förmiddan med förderedelse till kursen jag ska ha imorgon kväll om sjukdommar osv på häst och tvättat ett par maskiner samt kollat lite på nätet efter en svart typ kristallkrona som mamma vill ha i det nyrenoverade badrummet.. Har hittat en sida med några olika :)

Red Rangun igår och han skötte sig bra Sofia hoppade Mille, hon ska motionera mina pållar idag också sa hon.. Bra för de har vilat väldigt mycket sista tiden. Imorrn kommer Gunilla så då måste jag se till att må lite bättre, ska ju tävla på lördag. LA:3 med Mille i Gustavsberg.

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0