Världens bästa Thea & Melina har anlänt till Ekelund!!

Publicerat: 2010-06-14 Kl: 18:57:26 | I kategori: Allmänt

Halloj..

Lite stressad för jag och Anders ska ner på bio, fick jag för mig, så blir ett snabbt inlägg nu.. Robin Hood ska vi iaf se :D Älskar Russel Crowe som spelade i min favvofilm Gladiator..

Igår kom iaf Thea & Melina, tjejerna som hade praktik hos oss i två veckor i slutet av november förra året, de ska vara hos i ca 1,5 vecka för att hjälpa till :) Helt underbart med dessa tjejer och de är så duktiga och positiva.. De behövs verkligen nu när vi håller på att blåsa ur utestallet samt vårt lilla stall innan hoppmeetinget i helgen.. Så det blir rent och fint, stora stallet tar vi innan dressyrmeetinget..

Rangun var superfin idag red dressyr med mycket galopparbete för att jobba med bytena, vilket givk både bra och dåligt känner mig lite oförberedd inför helgens tävling.. Mille fick gå ut runt sjön med mamma och Arrobell.. Han tycket det var super att få komma ut och sträcka på sig..'

Måste kila innan Anders släppar ut mig i håret ;P

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0