Tack för all hjälp Thea o Melina-lycka till med ridningen/hästarna

Publicerat: 2010-06-24 Kl: 23:00:21 | I kategori: Allmänt

Glömde att berätta - idag åkte Thea o Melina hem. De såg rätt trötta ut! Hoppas att de nu vilar ut hemma - Thea ska ju iväg till Anna Hassö en sväng och jobba också. Flitigt!
Super duktiga tjejer och de avslutade med att rida på Haking kursen Thea på Wega o Melina på Gent. Gick riktigt bra för båda.
Välkomna tillbaka och lycka till med ridningen.

Igår fick jag även en superpresent av alla tjejerna i ungdomsprojektet. Rygg och nackmassage det ska bli skönt ska se till att boka in snarast. Känner mig en aning stel faktiskt :-).
TACK det värmde ni är så härliga så man blir så glad.
Ann
PS
Har även hört att Jenny Andersson har det bra hos Kyra Kyrklund. Ska se om jag får tag i henne någon dag så jag får höra själv hur det går.
DS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0