Härlig uteritt med vuxengruppen..

Publicerat: 2010-06-15 Kl: 22:18:25 | I kategori: Allmänt

Jaha då var man inne igen efter lektionerna.. Började men en barngrupp på 45min de fick träna mycket vägar och avstånd samt tänka på sitsen då överlag alla i den gruppen satt mer eller mindre framåtlutade på hästryggen..
I grupp nr 2 så var det lite äldre tjejer som ridit lite längre och de ville absolut ha gymkhana, vilket jag tycker är sådär kul att ha i 1h men det var ju deras sista gång och de fick välja..
Sista gruppen var en vuxengrupp och de ville avsluta vårterminen med en uteritt så jag sadlade på lilla Gent och sen red vi ut på en ganska lång sväng med mycket trav och galopp i en alldeles underbar kvällssol.. Vi lyckades också rida på en grisflock ute i skogen men de flyttade som tur var på sig..

Idag fick alltså varken Mille eller Leo nån träning, Leo var visserligen riktigt fin igår och hon fick faktiskt till ett par galoppsprång i något rundare galopp och form.. Så det går framåt! Med den hästen får man vara glad för det lilla känns det som, förhoppningsvis så mognar även hon snart så man kan få till galoppen lite bättre..

Imorgon kommer Sadeldoktorn Jimmy Inserte kl.9'00 så jag och Fia bestämde att vi ska rida ut på Leo & Rangun innan..

Nu är det iaf sovdags.. Fia gav mig morgonfodringen imorrn :S
Kollade på lite gamla bilder i den här datorn.. Här är en som jag bara var tvungen att ta med den är ifrån en julavslutning för typ 2år sedan ungdomssektionen MaskUS hade en käpphästkadrilj där hälften var killar och tjejerna var riktiga partypinglor.. Killarna vart såklart bäst! Frän vänster: Angelica Porsin, Elin Friberg, Sofia Holmqvist, Annelie Hedin & Josefin Sundin.. Vad tycks?? Elin påminner lite om Johnny Depp eller??
Nu vart ja ju tvungen att ta med en på oss brudar också! Från vänster Jenny Lionell, Maria Granberg, Hanna Ybring, Madeleine Holmqvist & Amanda Vesterinen..
Bye..
Kommentarer
Postat av: Ann

Favorit i repris på klubbfesten?

2010-06-16 @ 23:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0