Det är Robin Hood jag vill ha! :P

Publicerat: 2010-06-15 Kl: 15:48:39 | I kategori: Allmänt

Tjo!

Robin Hood var super som vi var och såg på bio igår.. Rekomenderas varmt särskilt om ni gillar Gladiator o Russel Crowe!

Idag började jag mocka ur Ranguns halmbädd imorse :S Luktar SKIT!!! DEt var verkligen en fruktansvärd stank..
Rangun fick iaf träna på MsvB:3 programmet vi ska rida på söndag och kändes verkligen sådär efter första rundan eller ja efter andra också kanske, men mest bytena som jag stör mig på att de inte blir som jag vill.. Mamma hjälpte mig iaf och sen fick jag till ett par riktigt fina byten och även travslutorna utmed långsidan vart bra.. Mamma tyckte att det inte vart tillräckligt med tvärning och jag tror anledningen till det är att det tidigare blivit för mycket tvärning, det gäller att hitta den perfekta balansen :D
Dressyrstaketen är självklart LIVSFARLIGA, om ni frågar Rangun alltså, fattar inte hur han kan vara så hysteriskt rädd för dem var eviga dag.. Så fungerar det ok och nästa gång man kommer så är det samma visa igen :S

Hade 1h privatlektion för Nils-Arne innan lunch och sen har jag haft skötarträff på eftermiddagen.. Vi har för tillfället ca 15 skötare men tyvär var det  bara 7st som dök upp.. Väldigt trist med tanke på att det var sista träffen för terminen och det är ofta som det saknas folk på våra träffar.. Jag ordnar ju dessa träffar för deras skull, för att de ska lära känna varandra bättre, jobba på sammanhållning och utöka sina kunskaper om hästen.

Ikväll ska jag ha Jennys 3 tisdagslektioner, hon har ju åkt till England för att jobba hos Kyra i några veckor.. :)

Bye.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0