Hemma igen..

Publicerat: 2010-07-18 Kl: 19:37:24 | I kategori: Allmänt

Igår åkte vi hem ifrån Göteborg, vart en snabb mellanlandning i Eskilstuna för att lasta av lite packning och sen vidare till Ekelund.. Idag har Rangun fått gå lite dressyr i ridhuset efter en veckas semester, Mille hade dragit av sig en sko så han får vänta tills imorrn så pappa kan fixa hans hovar. Eftermiddagen/kvällen har jag städat i min ena garderob :S Vi stannade på Ikea i Örebro och köpte lite bättre förvaringsgrejjer så nu är det riktigt fint men tog n¨gra timmar och Anders har nu bestämt att varje fredag så ska han kolla så jag håller ordningen :P Han tycker jag har för mycket saker och väldig oordning. Den gångna veckan har varit så bra den bara kunde bli! Först stannade vi i söndags i Jönköping hos min mammas morbror och hans familj sov där och sen vidare till Christina på Gyllebo utanför Simrishamn. Vi fick bo i deras gästhus och det var SÅ fint, bra mycket finare än många människors "vanliga" hus. Där hade vi jättetrevligt hos Christina, sola, lite bad, god mat och lite stallpyssel. Sen till Gbg dit syrran också kom med tåg o väl där vart det en del shopping, bio, sola och Liseberg såklart! Imorrn drar första ridlägret för sommaren igång, i år har vi bara två stycken en veckas sommarläger. Så jag ska handla MASSA mat på vägen ut till Ekelund. Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0