Trött!

Publicerat: 2010-01-16 Kl: 20:01:53 | I kategori: Allmänt

Halloj o go kväll!

Idag har varit en ledig dag men bara för det så vaknade jag väl vid 7 o kunde inte somna om :S
Anders åkte iväg vid halv nio för att kakla ett badrum hos sin mamma o jag tog en dusch o åkte sen ner på stan o gick en sväng innan jag hade tid fö mina naglar kl.12 hos Jossan på Sax & Kam.. Idag var de svarta längst ut med en silverrand, riktigt nice!

Igår kväll var mor o far samt Gunilla här och åt en mycket trevlig o god middag. Vart dock ganska stressigt eftersom vi kom hem bara en timme innan de skulle komma så det vart bara o ställa sig vid spisen o se ut som man gjorde sen nä'r de kom :S

Rangun har i princip stått hela veckan pga sin sparkskada har longerat honom ett par gånger. Mille går fint men han kräver mycket ridning han är ju så stor! Har också ridit Sofias pålle Limited Edition ons tors och igår, vart tre jobbiga dressyrpass för honom stackarn.. Tycket att han var lite mindre rolig då när jag red första passet i onsdags men vart bättre för varje dag.
Imorgon ska jag iaf till Ekelund ska rida och sen ha privatlektion för Ebba halv fyra.

Nu ska jag lägga mig o halvdö i soffan resten av kvällen..

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0