Snöig torsdag o crazy friday väntar..

Publicerat: 2010-01-28 Kl: 21:50:00 | I kategori: Allmänt

TJO!

Just fört över pengar hit o dit för att Anders ska kunna betala Thailandsresan sen :D Längtar! Idag har jag också ring o ändrat datumet på resebyrån så vi åker tre dagar senare dvs på min 22:a födelsedag den 29 november.. o då visade det sig att det inte fanns några platser kvar hem den 23 december så nu slipper vi julen i år :P flyger nämnligen hem på kvällen på julafton.. Syrran vart inte så gald när hon nu insåg att hon får köpa julklappar själv, vi brukar köpa ihop. Anders har redan bestämt vilket hotell vi ska bo på de tre första dagarna i Bangkok - Baiyoke sky hotel ser fint ut på bilderna men inte helt gratis men han vill bo där så ok :P

Idag har Gunilla varit här o tränat oss, Rangun var fin vi tränade på delar ur LA:6.. Mille var inte på bästa humör idag :( är lite osäker på om han kanske har ont ngn stanns så vi ska kolla upp honom.. Pratade nyss med  mamma o det ska tydligen bli över -15 på söndag så i såna fall åker vi inte o tävlar varken kul för oss eller bra för hästarna..

Fick dra upp en bil ur diket även idag :P hehe börjar bli riktigt bra nu :D
Imorrn ska jag åka raka spåret upp till vår veterinär på Ekerö o sen till stallet, har jag tur hinner jag rida en häst innan barnen kommer halv tolv till halv två. Sen halv två är det dags för privatlektion o sen kanske rida nån häst innan vi ska först till farmor o sen bowla med Tävlingskomitten o avsluta med middag på Sju rum o kök i Strängnäs.. Med andra ord en fullspäckad fredag!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0