It's snowing.. again :S

Publicerat: 2010-01-30 Kl: 23:10:08 | I kategori: Allmänt

Lördagkväll var det visst..
De verkar aldrig ta slut.. mera snö! :P Helt galet.. Idag har vi haft öppet hus i stallet, för gymnasiet, och det var väl som väntat inte spec mycket folk inte så konstigt med tanke på väder o väglag. Nu är det iaf väldigt städat o snyggt överallt :D
Rangun fick sig ett dressyrpass, och morgondagens tävling beslutade vi att hoppa över eftersom det är så kallt.. Inte schysst mot hästarna att åka i kylan o sen känns det som att rida i tävlingskläder o tunna handskar osv inte är ngt som känns speciellt lockande :S

Efter öppna huset så åkte vi till Mats, Lena och Fabian för att fira Fabians 4års dag.. Trevligt med smörgåstårta och kladdkaka :D

Gårdagen var också som väntat ganska stressig gick resan fram och tillbaks till Ekerö gick utan större problem, hann tyvär inte rida innan barnen kom halv tolv. Hade sen privatlektion halv tre till halv 4 o sen red jag Rangun i ridhuset han är riktigt fin nu :D Piruettarbetet börjar fungera riktigt bra.. Sen var det till att springa in o byta kläder för att åka till Strängnäs och först förbi farmor en sväng innan vi skulle bowla med TK halv sex. Själv hoppade jag över bowlingen men gick mkt bra för det laget jag skulle ha varit med i :P
Syrran med klotet i högsta hugg!  En del av de andra i pappa, mamma,
Eva och Peter
Johanna o Mattias o bakhuvudet på Annika :) Tror att Mattias inte riktigt var i form denna kväll då han fick lov att se sig slagen av Johanna :D Johanna vart såklart överlycklig.

Efter bowlingen fortsatte vi till Sju rum och kök för att äta middag. Efter en del missöden med beställningar osv så tror jag att alla vart ganska nöjda till slut ändå.. Jag åt räk och bacon pasta, mycket gott, och avslutade med en Creme brulee med äppel & kanel kompott :D

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0