Ont i halsen..

Publicerat: 2010-02-03 Kl: 19:41:44 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Jag har JÄTTE ont i min stackars hals.. Fick det efter lunch idag, tror att det kan bero på det kassa vädret. Snacka om galen snöstorm idag gick inte att se o man höll på att frysa ihjäl :S
O pga snöstormen så vart det såklart ingen träning för Liane :( Red Leo på fm i ridhuset gick ganska bra hon bättrar sig ganska fort ändå.. Sen red jag några varv på lille Gordon, han vart ju haft för ett par veckor sen men är ok nu så jag red han för första gången idag.. Konstigt nog var han inte ett dugg vild, han brukar kunna bli mycket pigg när han vilar länge. Imorrn ska han iaf få gå med på en av Jennys 45min lektioner med barn..

Rangun fick sig ännu ett dressyrpass - gick mkt bra, tränade på att rida lite mer framåt han är lite lat av sig och man måste ibland väcka upp honom med ett lite mer "framåt" pass.. Är lite jobbigt att man inte kan använda spö på honom, han blir galen.. Har dock kommit på att det går lite bättre när jag rider med ländtäcke. men han skulle verkligen behöva få lite tid där jag tränar med med spöet även i stallet så att han vänjer sig men sånt tar ju ganska mycket tid..

Väntar fortfarande på en del grejjer som jag lämnade i Tyskland som Alisha lovade att hon skulle skicka med posten skickade ett nytt medelande förra veckan eftersom jag var rädd att det kanske kommit bort i posthanteringen, men hon hade alltså fortfarande inte skickat paketet :S

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0