Dags för mig

Publicerat: 2010-02-02 Kl: 23:16:59 | I kategori: Allmänt

Hejsan
Idag har inte varit en lugn stund. Startade med Arro Bell i ridhuset - han känns ok men oriden efter all vila vet ej om jag vågar hoppas. Sofia, Amanda o Amanda hoppade igår kväll så de lämnade hindrena kvar så det blev två hoppass ett med Svarten och ett med Bosson. Ett drygt arbete att bära tillbaks alla hindren så jag vet varför jag valt att satsa på dressyren.
Hade tänkt att åka och träna i sjukgymnasternas lokal i Mariefred, men jag var helt slut efter all ridning och hinderbärning samt ridhusskottning. När det är så här kallt så fryser underlaget ihop och blir ännu tyngre.
Privatlektion för Barbro efter lite kontorssysslor och därefter ett tävlingsmöte i cafeterian....puh lång dag och sen middag.
Sov gott
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0