Snart lektion igen!

Publicerat: 2010-12-09 Kl: 17:31:55 | I kategori: Allmänt

Ja idag är Jenny ledig så Sofia var snäll och tog de två första grupperna så ska jag ut till de tre sista så ikväll blir det sent igen.
Idag har jag åter ridit finaste hästen lite lättare joggning, man får ju vara försiktig med en så pass gammal häst fyller ju snart 20.....han känns i alla fall lika fin som alltid även om man bara joggar.
Han fick dock börja med 30 min i skritten. Även Rangun fick gå där på morgonen.
Efter mockningen så var det dags för tidig lunch men vi hann ju bara in så såg vi genom köksfönstrat att hästdj....var ute på grannens åker. Inackorderingsvalackarna hade haft sönder staketet och tre var på vift bara ut och trampa i snön blöta blev jag o Sofia också. Man kan ju inte ens fatta att man för några dagar sedan gick barfota i sanden.
Efter lunch så red jag Limit igen -vilken fin häst det är. Har även pratat med Tove -veterinären så hon kommer ut på tisdag så vi bla får kolla Karaat med ultra ljud.
Nej nu ska jag fortsätta att besvara alla mail i min inkorg det är ju några st sedan min semester även om jag svarat en del o Sofia o Madde svarat en del också.
Måste bara berätta att vårt stora stall är så julfint - tänk vad glad man kan bli av att komma hem o ner i stallet och så har tjejerna antar att det är Maskus o kanske skötarna som har gjort så fint har faktiskt inte frågat någon då jag haft fullt upp. Super fint är det i alla fall kan säga att så julpyntat kommer det inte vara i vårt hus......
Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0