Pigga pållar!

Publicerat: 2010-12-29 Kl: 20:21:47 | I kategori: Allmänt

Idag har Rangun fått galoppera lite för första gången och han var riktigt pigg! Trodde nästan han skulle börja bocka och det har han aldrig gjort med mig tidigare och han brukar kunna stå långa perioder annrs utan att bli det minsta pigg så det är ju lite annorlunda.. men kul för jag tycker om när han har lite extra bjudning! Mille fick gå ut i snön (och busa!) tillsammans med syter/Limit, Amanda V/Gent och Emma på lille Sixten.. Han var riktigt på g och i galoppen igenom sommarhagen vart det lite väl mkt fart för min smak, han är ju SÅ stor och man är dessut0m väldigt otymplig när man har så mycket kläder på sig.

Idag vaknade jag med väldig halsont som efterhand vart bättre under dagen, som det brukar, men nu ikväll känns de inge bra igen :S hatar att vara sjuk..

Underbara blommor i Thailand!

Galet mkt fiskar vid Banana Rock där vi var och snorklade.. Här mumsar de på en brödbit!

Nu ska jag ut på jakt efter vinterridstövlar på nätet.. Wish me luck!

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0