News from Thai!

Publicerat: 2010-12-04 Kl: 12:34:05 | I kategori: Allmänt

Halloj allesamans!

Har det alldeles underbart och har igar flugit fran Bangkok till Phuket och mott upp mammsen och pappsen :) Idag har vi varit ute och snorklat med en god van har nere Aron.. Manga fina fiskar men tyvar inte sa mycket till koraller, har hant mycket sedan jag snorklade pa samma stalle forsta gangen i Thailand for snart 10ar sedan..

Imorgon aker mamma och pappa till Bangkok i ett dygn och sedan flyg hem till vad jag forstatt mycket kalla Sverige..

Men!! Hastarna kan ju inte helt glommas bort bara for att man rakar ha semester!! Loook at this!!



Ja typ exakt da jag akte vart det offeciellt att Totilas nya ryttare var Rath och har ar savitt jag vet den forsta offeciella uppvisningen med dem tva tillsammans! Ser val inte alltfor tokigt ut?? :P


Kul att se att lasarna i bloggen inte trappat av pga den daliga uppdateringen :) Keep it going - mamma snart hemma med nya friska tag och tiden brukar ju ga fort sa snart ar aven jag hemma igen..

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0