Hurry hurry

Publicerat: 2010-08-19 Kl: 07:40:29 | I kategori: Allmänt

Morrn morrn!

Igår var en sån stressig dag som vanligt iaf när vi kom hem ifrån stallet eftersom Jana ville bjuda oss på middag så när vi kom hem så vart det in i duschen och så ner på stan! :) Vi hade en mycket trevlig kväll!

Kändes ändå som det hanns med ganska mykcet igår jag red fyra pållar.. Gunilla kom vid tio och då började jag med Rangun ( hennes favorit) han känndes överlag mycket fin och vi avslutade med att rida igenom MsvB:4 programmet jag ska rida nästa helg i Eskilstuna. I övrigt var det mycket galopparbete och spec då med bytena.

Mille näste häst ut han var jättefin och Gunilla var även hon lite överaskad tror jag hur fin han ändå är trots så lång vila.. Igår vart det ett par sparkar i galoppen men det var för att jag började med galoppen innan han var framme ordentligt för skänkeln.

Ville också visa finfina Herkules och hon tyckte han var jättefin och hade trevliga gångarter :)

På eftermiddagen sen red jag även jättehästen Leo som gör framsteg, tidigare handlade det om att hon skulle komma till framåtbjudning och mjukna i handen nu har jag börjat göra det "svårare" för henne igen för hon kan faktiskt inte springa runt och halvt gräva ner sig när hon sjunker i formen så igår försökte jag verkligen få upp formen och då vart det såklart jobbigt igen :P

Nu ska Jana och jag först skynda till Ica och handla mat för denna vecka kommer gymnasiet idag och åker imorrn.. Sen mocka & rida innan vi far vidare upp till Stockholm i det underbara :S vädret, efter Sthlm drar vi vidare till Josse Eriksson som numera bor i Nyköping så sover vi där och Janas flyg går vid halv tio imorrn.

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0