En åker o en kommer

Publicerat: 2010-08-15 Kl: 19:39:18 | I kategori: Allmänt

Ja då var lägret slut men jag har inte kommit in förrän nu. Det blev helt plötsligt en massa saker att göra, vattna hästar rengöra sår städa cafeterian, ta hand om mina hästar.
Imorgon åker jag och lämnar tillbaka Svarten till Helena ska ta med Arro Bell och rida i hennes fina ridhus. Gunilla Å ska följa med också. Sedan börjar ju ridskolan till kvällen.

Idag kom en ny inackorderingen till oss. Familjen Lindström(Maria o Circe) samt Arne o Lillemor har nu skaffat häst på foder. En fin skäck -helbrodern var här på min hoppkurs med Ange och den  hoppade bra så det ska bli spännande och se den här riden också.
Så det är lite ombyte i stallet. Så imorgon får Herkules flytta in bredvid Arro Bell i "vårt" stall.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0