82?? Näe tack.

Publicerat: 2010-08-15 Kl: 06:40:13 | I kategori: Allmänt

God morgon alla söndagspigga!

Hehe.. Är faktiskt inte så farligt trött det var värre igår, men antar att det kommer ifatt mig senare idag och spec imorrn bitti.. Hann inte skriva ngt igår eftersom när jag väl kom hem så skulle vi egentligen redan varit hos dem vi var bjudna på inflyttningsfest till :P Det var iaf hur trevligt som helst och jag tog årets första (och säkert sista) dopp i en sjö.. Borsökna sjön.

Angående rubriken så kan jag meddela att jag är kraftigt halt på mitt högerben! igår på eftermiddagen så fick jag först lite ont, ungefär som en sträckning i höften och jag har haft så förut nån gång så jag tänkte inte så mycket mer på det.. När jag däremot kom till Eskilstuna och klev ur bilen gjorde det ganska mycket mer ont och nu kan jag knappt gå :S Hoppas det går över fort!

Igår var det om man får säga så fruktansvärt varmt och riktigt klibbigt i luften.. Mina tjejer hoppade på fm på utebanan och det gick super för ALLA så nu hoppas jag att de rider lika bra idag på avslutningsuppvisningen :)
På em tränade de in kadriljen..

Jag lyckades iaf rida två hästar igår trotts hettan, red direkt på morgonen på Rangun i ridhuset gick skapligt men han kändes ändå mjukare och speciellt mer loss i högerbytena så det känns kul.. Direkt efter red jag ca 10-15min på världens finaste Herkules - han var jätteduktig och han har verkligen så bra gång, ja traven kanske inte är den absolut bästa inte just nu iaf men han har enorm skritt och galoppen ska vi inte tala om.. Den är minst i klass med Limits och Limit har verkligen en stor fin galopp absolut 9-10mässig när han går som han ska.. Så det känns kul med honom vi får rida på nu och se hur det utvecklas med hoven, förhoppningsvis blir det en kanonhäst av honom.



Ja så här blir det när man råkar lämna kameran utan tillsyn har raderat säkert 40 tramsbilder som tjejerna tagit.. Här är iaf Maria G som hjälpt oss på lägret hela veckan och så systeryster såklart..

Nu mot Ekelund och avslutning!!
Kommentarer
Postat av: sofia

hallå du skulle inte lägga ut något på mig!!!!!!!!!!!!

2010-08-15 @ 18:09:41
Postat av: Maria Granberg

hahahah vi är såååå snygga! stallets babes

2010-08-15 @ 18:47:51
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Madde

Ähh.. Hade ja glömt o Maria ville ju så gärna det :P

2010-08-15 @ 20:09:10
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0