Vilken bra känsla! Duktiga Limit..

Publicerat: 2010-04-10 Kl: 21:51:23 | I kategori: Allmänt

Hej..

Idag var Limit verkligen fin fick en riktigt bra känsla.. Brydde sig inte något speciellt om omgivningen utan skötte sig exemplariskt.. Ända tills jag red in och gjorde halt på medellinjen :P hehe då jäklar, men känns ända som att vi löste det ganska bra.. Fick stor miss i första förvända där han vart väldigt spänd och slog om flera gånger och skyggade.. Gick bättre i den andra förvända då vart det ett omslag men som jag sen kunde rätta ganska snabbt..
Många tränare var det som var där på kursen och de verkade tycka att jag red bra, vad de sa iaf :s , så det känns extra bra!

Tyvärr vart det varken bilder eller film på fin hästen idag.. Gissa varför??! Jag bad mamma använda kameran! Har aldrig fungerat och tror faktiskt att det är så illa att det aldrig KOMMER att fungera heller :S

Bye..
Kommentarer
Postat av: sofia

klart att han är fin... min polle ju ;) hehe tror du har rätt om mamma:D

2010-04-10 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0