Sovmorgon

Publicerat: 2010-04-24 Kl: 11:50:57 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Vaknade strax innan 8 men Anders sa att om jag inte somnade om så skulle han ge mig en smäll så att jag sov :P Hehe han tycker det är lite jobbigt med mina tidiga uppvaknanden på helgen.. Så jag lyckades fakiskt halvsova fram till starx efter 10!!

Sen frukost & storstädning av lägenheten.. Nu ska jag skynda mig ut till stallet ska ha lektion för Ebba kl.13'00 Är kalasfint väder :D Jippi! Äntligen vår igen.. Hoppas det hinner torka upp ordentligt till tävlingarna imorrn.. Blir tufft med parkering till alla transporter. Pappa och Anders (grannen på Åbykvarn, kör grävmaskin) har under veckan dikat ur utmed vägen samt drenerat en del av hagarna så det ser ut som skit överallt :S
Pappa gräver små diken så vattnet kan rinna ut ifrån hagen ner i diket..

Mmmm lera!!!

Efter Ebbas lektion ska jag rida innan vi kl.16 ska iordningställa gården för morgondagens tävlingar.. Idag är Sofia o tävlar hoppning på Miran på Värmdö så våran syssling Charlotte ska följa med henne tillbaks sen :D Hon bor i Gustavsberg.

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0