Sol!

Publicerat: 2010-04-26 Kl: 18:49:18 | I kategori: Allmänt

Hej!

Har de senaste timmarna haft ångest då jag ska iväg och träna med några tjejer halv 8.. Usch!! Känner inte alls för att hoppa runt på ett Body pump pass :S men hoppas på att det kommer kännas bra efteråt, kan ju inte bara sitta i soffan o glo på kvällarna.. och snart är det sommar o bikini som gäller även om det inte blir så många varma dagar i vårt kalla avlånga land..

Så jag skriver  om dagen lite senare.. Red iallafalla ut med mamma - Arrobell, Fia - Limit o jag red Rangun.. De verkade tycka det var skönt att komma ut i skogen o klättra bland stenar o träd.. Limit verkar dock ha blivit halvt galen ute.. han drog tydligen med Fia förra veckan när de red på vildsvin :S o idag sprang han rakt in i Rangun i granplanteringen så nu har jag ont på vaden nedanför knäet samt ett blåmärke..
Rangun fick hoppa över en del vattenpölar.. stackarn kan inte vara lätt att va så rädd för vatten, i övrigt var han superlugn o fin verkligen världens snällaste goaste raraste pålle :D

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0