Mer snö & regn :(

Publicerat: 2010-04-21 Kl: 15:28:27 | I kategori: Allmänt

Usch vilket äckelväder!!!
Snö och regn hela dagen.. kan det inte sluta ngn gång.. Just pratat med Christina i 40min :D samtidigt som jag fixat med en del genomblöta täcken och försökt få Karaat att sluta skaka av kylan :S Stackarn..
Rangun fick gå ut en sväng i skogen på fm tillsammans medf mamma - Arrobell & Fia - Limit.. Var svinkallt jag höll på att frysa ihjäl!!! Såg lite murklor också (svamp) mums! den är dock ganska giftig så man måste koka den många gånger innan den kan ätas..

Till lunch lagade jag pasta med sås, kyckling/curry & grädde.. Omtyckt! Så fick jag ett ryck o bakade 2st sockerkakor också en med cocos och en med hasselnötter..

Mille red jag i ridhuset, han var fin men skrittade och travade bara.

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0