Go kväll!

Publicerat: 2009-09-30 Kl: 21:25:04 | I kategori: Allmänt

Hejsan!!

Har under eftermiddagen fixat hästar åt Sabine och putsat en del.. Tog lite fler bilder på lunchen men verkar som att de inte syns i bloggen så jag hoppas sofia kan fixa så ni kan se hur det ser ut :)
Imorgon börjar jag kl 9 och ska rida en ny häst då.. På eftermiddagen kommer det kunder för att titta på hästar
så då ska jag visa några :P
Så jag skulle tro att det blir till att knoppa en del hästar imorrn oxå.. Den svenska tjejen frågade mig nyss om jag ville följa med de andra ut på fredag.. Vore ju jättekul men jag har ju verkligen inte med mig några kläder alls för sånt :S Bara ridkläder, två mysbrallor och två par jeans.. Så vi får se hur det blir..
De andra hade tänkt gå in till Aachen imorrn på lunchen men jag kommer nog inte att kunna följa med eftersom vi har visningar på eftermiddan..

Ha det bra!!
Kommentarer
Postat av: Christina

fett dåligt att inte bilderna kommer upp :/

Utgång, tråkigt på kläderna men det är nog bara en massa öl drickande tyskar där ;) Låter som du är i full gång med arbetet kul :D

puss och kram!

2009-09-30 @ 21:34:09
URL: http://www.nogg.se/crafoord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0