Städning!

Publicerat: 2009-10-08 Kl: 14:07:12 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Jag har satt lite fart på de som bor häs så nu börjar de blir riktigt rent! Har nu invigt mina nya diskhandskar och skurmedlet vi köpte.. Så nu luktar det friskt av citron :D Elin städar även sitt rum och när hon skurat en vända kom Toons lilla valp och kissade på golvet.. Hehe Elin är nu ganska arg :S

Jag har longerat Freddy och Lorango på morgonen och Loragngo har också fått promenera i skritten. Sen red jag Jamie som var riktigt fin, rör sig jättebra! Sen fixade jag Day och sabine skrittade henne en stund, efter det så skulle hon hjälpa mig med Daisy men Daisy verkade ha ganska mycket träningsverk idag så vi travade bara något varv sen fick hon gå in igen.. Fick ge min första spruta då också, något som är bra för muskler och skelett.
De sprutar hästarna jämnt här!

Pratade nyss med mamma också de var och shoppade vitvaror i Jönköping.. Blir kul o se lite nytt och fräsht när man kommer tillbaks!
Nu ska jag iaf gå ut och rida Liqouido.. Elin ska ta några bilder så ni får se hur fin han är!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0