So bad for my feets! :S

Publicerat: 2009-10-25 Kl: 01:31:14 | I kategori: Allmänt

Hallllooo..

Nu har vi kommit hem efter en seg kväll.. Toon ska ju jobba kl.8 imorrn också..
Stället vi var på var så sjukt varmt, vart svettig av att sitta helt stilla utmed väggen :S USCH! o alla tyskar e så fula o har så dålig smak eller nått.. Vet inte riktigt hur de tänker när de klär sig eller för den skull när de klipper sig :S Jaja.. Hade ganska ont i mina fossingar redan innan vi kommit dit o nu hade jag så ont att jag trodde hela fötterna skulle trilla av :S men ska man vara fin får man lida pin! ( har pappa alltid sagt :P ) Hehe..

Elin o Jana var hungriga så vi stannade på Mc Donalds på vägen hem så de fick lite mat.. o nu har toon gjort croissater som är i ugnen. Mmmm..

Ska försöka sova lite längre imorrn tänkte jag.. o sen när jag vaknar så ska jag gå en lång promenad, om det är fint väder, o sen blir de frukost eller lunch beroende på vad klockan är då :P
Sen ska jag städa lite här och typ vid 4-5 nån gång så ska jag hjälpa Sabine med ett hästbyte när det kommer kunder..

Sweet dreams..

Kommentarer
Postat av: Christina

omg, stackars fötter!! tyskar har ingen stil, det är dokumenterat! haha :D

2009-10-25 @ 10:55:48
URL: http://www.nogg.se/crafoord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0