Morgon

Publicerat: 2009-10-06 Kl: 08:34:02 | I kategori: Allmänt

Hej hej..
Trött idag det var sent igår jag o Elin satt o sancakade alldeles för länge.
men nu är jag iaf uppe, hade tänkt tvätta nu på morgonen men någon har hunnit sno maskinen :(
Så ska gå ut till stallet nu..
Här rider ALLa utan hjläm, kan hända att någon har den på sig om de ska rida någon unghäst.. Felix var väl den enda som hade hjälm på i princip alla hästar, tror att han har de flesta som är lite galna, men i torsdags så tuggade Liquido sönder den så  nu rider han alla utan hjälm.. och de som hade ponnyn med sig i förrgår där red tjejen först och hon var väl kanske 15 eller nåt hon hade inte helelr någon hjälm :S
Så är det här nere..

Nu måste jag iaf gå ut! Ska se om kanske Elin kan ta några kort när jag rider idag :P

Bye
Kommentarer
Postat av: Christina

hur lyckades hästen tugga sönder hjälmen :S hahah!

2009-10-06 @ 12:59:17
URL: http://www.nogg.se/crafoord
Postat av: madde

Han hade lagt den utanför boxen och hästen käkar allt han får tag i :P

2009-10-06 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0