Lunch

Publicerat: 2009-10-04 Kl: 13:40:49 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Nu sitter Elin och jag o käkar lite pizza sen ska vi in till Aachen för affärerna är tydligen öppna idag ändå!
Sabine kom iväg dock inte den tid hon tänkt från början utan 45min senare ungefär :P
Jag har knoppat och fixat Daylight innan hon åkte och longerat Freddy letat efter den enda grepen som finns på hela anläggningen på förmiddan utan resultat :S Grepen är en omgjord högaffel då de sågat av en del av den gammla metallgrepen och sen skruvat fast ett plast huvud som dessutom saknar ett par piggar :S
Så det slutade med att jag fick mocka med en skyffel i spånet.. Sabine ska köpa en riktig grep imorgon sa hon låter bra!

Fick en ny syltmunk idag som jag delade med Elin.. igår fick vi fyra så då fick Elin och Felix varsin också.. Socker socker socker! :S

Skriv gärna kommentarer och frågor om de finns några!!

De andra tjejerna visade mig lite filmer på några av hästarna igår på youtaube..
så kolla in   xaviervales  på youtaube!

Sabines hemsida är för övrigt sabinerueben.com men det står int så mkt där..

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Christina

omg vilken action! Jag har missat lite då jag varit på lunds sjukhus inatt...Viggo bröt armen igår kväll:S Han ramla i huset när han sprang :S klantigt...men du erkar ha det bra. SKa spana in filmerna ;) hoppas du hittar ngt fint i Aachen :D

2009-10-04 @ 17:40:35
URL: http://www.nogg.se/crafoord
Postat av: Christina

omg vilken action! Jag har missat lite då jag varit på lunds sjukhus inatt...Viggo bröt armen igår kväll:S Han ramla i huset när han sprang :S klantigt...men du erkar ha det bra. SKa spana in filmerna ;) hoppas du hittar ngt fint i Aachen :D

2009-10-04 @ 17:40:49
URL: http://www.nogg.se/crafoord
Postat av: Ann

Tur att det inte gör ngt om du äter syltmunkar :-)

Ta inte med några hem till mig :P

2009-10-04 @ 20:48:32
Postat av: madde

Hehe jag tänkte faktiskt köpa och bjuda hem på fika när jag kommer tillbaka :P Massa kakor!

2009-10-06 @ 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0