Lördag!

Publicerat: 2009-10-24 Kl: 08:34:38 | I kategori: Allmänt

Godmorgon alla  morgonpigga läsare :P

Känner mig inte ett dugg trött även fast ja inte gick o la mig förens typ halv ett.. Kalasbra! Idag kommer kunderna kl.10 så jag tänkte strax gå ut så jag hinner färdigt i stallet innan o ska longera Freddy och Jamie också..
Men dessa kunder vill tydligen göra allt själva, borsta osv, så det är bra annars hade ja behövt knoppa, rykta frisera o  tvätta hovar. Kan ju inte bli bättre!

Längtar till ikväll tror att vi kommer få jättekul.. vet dock inte vad ja ska ha på mig än :( Ångar nu att jag inte köpte en kjol jag såg i Aachen första gången vi var där.. men men jag hittar nog på något bra..

Ha en skön lördag.. ser ut att bli en fin dag här :D

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0