Ledig från datorn

Publicerat: 2009-10-11 Kl: 15:33:14 | I kategori: Allmänt

Hej,
Har precis satt på datorn som jag tagit ledigt från ett antal dagar. Ser att det händer saker hos Madde. Var försiktig när du rider. Här har det varit lugnt inte så många hästar att rida på pga ringormen. Bara  finaste Bell. Han har fått ta det lungt men nu i helgen så har vi tränat på igen. Nu sitter verkligen bytena i varje! Nu är det bara att göra så många man vill lätt som en plätt.
Amanda kom sedan in och red Svarowski (jag hade lektion för henne senare) och då blev det ju även super lätt att briljera i passage. Ska be att få ta med ett sto in på banan nästa gång jag tävlar............
Siv B o Dag var här igår kväll. Vi gjorde en hästinspektion, Siv gillade verkligen Hera - kul. Jocke sa att hon är till salu men det är nog mkt tveksamt för mig. Men jag skulle ju kunna samla på hästar :).
Nu ska jag ut i skogen och rensa hjärnan med att plocka svamp och skaffa energi. Har snart hela frysen full.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0