kväll igen..

Publicerat: 2009-10-06 Kl: 19:36:41 | I kategori: Allmänt

Hallo!

Sitter här med svampsoppa och knäckemacka :P
funderar på när jag ska flyga hem, tänkte boka biljetter snart.. Lite rörigt nu på eftermiddan men det har gått bra ändå.. Daisy var inte på bästa humör idag hon var ganska grinig och det gick sådär att rida men men..
Har ösregnat hela eftermiddagen också.. slutade för ngn timme sen. Har nog regnat lite varje dag sen jag kom men aldrig så här mkt!
Gör ju iof inte mig något eftersom man bara är inne.. Alla stallar ridhus osv är i samma byggnad, bara Daiysys uteboxar som är typ 10m bort..

Vart ingen tårta o kaka för mig idag.. Jag skulle rida när de andra gick för att fika så det vart inget. Lika bra det eftersom man äter så kt ändå varje dag, och det lär säkert finnas kvar som vi får till lunchen imorrn :P

Ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: Christina

massa tårta för madde :D ja, när komemr du hem? måste se hur dte blir med min valförd hem ;)

2009-10-06 @ 23:03:47
URL: http://www.nogg.se/crafoord
Postat av: madde

Skulle vilja åka den 7nov en lördag men Sabine ska kolla upp vilken helg hon ska ha clinic i New York först.. plus att hon vill ju att jag ska stanna lite längre egentligen men vi får se..

2009-10-07 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0