Keep sitting!

Publicerat: 2009-10-03 Kl: 21:37:44 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Idag har jag och Daisy fått en riktig om gång av Sabine det.. Var kul och lärorikt! Sitter i köket med tjejerna och Elin har just kommt hem från tävling.. Många som har tävlat i stallet idag och det har blivit en del placeringar..
Imorgon ska jag hjälpa Sabine med Daylight hon ska iväg och ha en clinic så hon  ska åka vid tolv sen tänkte jag försöka åka int till Aachen och shoppa lite..
På kvällen sen så ska jag provrida en ponny som Sabine ska hjälpa till att sälja.. Så i överigt är jag ledig imorrn..

Har inte så mycket mer att skriva nu.. Ska vara lite social här istället..

Ha det bra! Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0