Kalasväder :)

Publicerat: 2009-10-09 Kl: 12:54:10 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Här är det strålande solsken och klarblå himmel har just ätit en supergod lunch och tryckt i mig en sylt munk :) Mums!!
Har haft en lugn förmiddag jag skulle ju börja senare idag så det var typ 30 min senare än vanligt :P sov faktiskt ända till 8'40! skönt men man känner sig tröttare.. Har knoppat en häst åt Toon som de ska filma efter lunch.. ska knoppa en till då som ska fotas, bäst o passa på nu när det är så fint väder. Igår gick min tumnagel av :,(
Har pratat med farmor innan lunch också hon verkade ha det bra och hon vart jätteglad när jag ringde :D KUL!

Efter lunch ska Sabine hjälpa mig med Freddy, Daisy och Licotus (Så heter han jag trodde hette Liquido) Imorrn fyller Sabine år men det ville hon inte veta av :S Hehe hon undrade hur jag fått veta det för hon ville inte attt någon skulle veta det..  To late eftersom att både Alissa och Toon har skvallrat på detta underbara ställe :P

Har tagit några fler bilder i solen som jag lägger in nu också :)

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0