Full fart

Publicerat: 2009-10-01 Kl: 13:59:10 | I kategori: Allmänt

Halloj!
Har nu lunchrast.. har ridit två hästar på morgonen Daisy var fin idag nu har jag kommit på hur man ska göra när man rider henne.. Red oxå en häst som jag tror heter Mari eller ngt liknande vet inte hur gammal hon är kanske 3 ser ut som en liten hårig skogshäst men rör sig otroligt bra :)

Kunderna kommer vid fem tror jag så nu ska jag gå ut och knoppa o puttsa på hästar och utrustning.. Ska bara knoppa en häst Santino "Anton" , 3årig jättestor fux, blir sydda knoppar på honom.
Sabine undrade om jag trivdes bra ok om boender var ok för annars så kunde hon hyra något annat åt mig, så hon är verkligen supergullig. men jag trivs bra här det enda som är jobbigt är att vi måste dela internet.. och alla är ju lediga iprincip samtiding :S

Vi hörs igen ikväll!
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej,

Nästa gång de ska ut på krogen, låna en tröja och så har du jeans o jodpurs.

Ha det

Farmor

2009-10-02 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0