frukost

Publicerat: 2009-10-23 Kl: 08:37:54 | I kategori: Allmänt

God morgon allesammans!

Har just ätit frukost.. Hade väldiga problem med att somna igår :S kl vart nog 1 innan ja lyckades.. För det första så var det så sjukt varmt i mitt rum, ikväll ska jag öppna det andra fönstret också, o sen så låg ja o funderade på massa ideer till nyår :P Ja e väl galen e ju flera månader kvar men jag vill att det ska bli en perfekt kväll!
Så när jag hade kommit på massa nya saker så var jag tvungen att lägga in allt i mobilen så att jag säkert inte skulle glömma bort något viktigt..
Sen körde jag en omgång Tetriss också :P Slog nytt rekord! Haha.. Så till slut somnade jag väl..

Med blött hår :S vilket resulterade i att mitt hår är nu överallt :P
Ska nu borsta tänder och byta om för att gå ut till stallet.. Idag är det kunder som kommer till Daylight kl.15'00 i övrigt är det nog inget speciellt..

Bye..
Kommentarer
Postat av: Christina

vad har du nu kommit på för ngt nytt?

2009-10-23 @ 14:07:54
URL: http://www.nogg.se/crafoord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0