fredag kväll..

Publicerat: 2009-10-16 Kl: 22:56:50 | I kategori: Allmänt

Tjo!

Nu har alla gått o lagt sig utom lilla ja.. Toon har just åkt till Belgien och kommer inte tillbaks förns på söndag.. Han ska på bröllop imorrn och han tycker att han har den bästa ideen till bröllopspresent - en shettlandsponny! Tjejen har tydligen häst om jag förstått det rätt, så imorrn så ska han leta rätt på en liten ponny att köpa som present :P han har dock inte bestämt hur han ska slå in den det visar sig.. jag har sagt att han måste ta massa kort för detta vill jag inte missa! Hehe
Skar upp en annanas förut som jag o Elin klämde i oss på några minuter.. Slurp! Gott med frukt - och bättre än allt skräp, som choklad och kakor osv..

Ska väl ta o krypa till sängs jag med.. ska ut till stallet lite tidigare imorrn ska knoppa en häst till kunder som kommer kl.9 Tur att man är snabb på att fläta manar! ;) MIna naglar mår inte spec bra av allt flätande känns som att dom går av hela tiden :.(

Sov sött!
Kommentarer
Postat av: Christina

stackars dina fina naglar!!



är det inte typiskt ryttarfamiljen att btråka, men endå ha stall på samma ställe :P crazy i say!



puss och kram!!

miss you

2009-10-17 @ 08:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0