Fredag igen..

Publicerat: 2009-10-30 Kl: 08:50:46 | I kategori: Allmänt

halloj!!

Vaknade för tidigt idag.. Var väl bara för att jag gick upp tidigare igår :P är lite stressad men hinner skriva en liten snutt iaf..
Pratade med mamma igår o hon sa att jag kunde ju kolla hästannonser vid tid över.. så jag kollade lite snabbt igårkväll o hittade flera stycken så de va ju inte så svårt :P

när jag skulle gå o lägga mig så var jag ju tvungen att skaka av täcket eftersom Pokie haft upp sand på det och då upptäckte jag att hundskrället också tuggat ett hål (!) på påslakanet :S Jaja hade ju inte tänkt att ta med mig sängkläderna hem sen..

Nu måste jag borsta tänder och kila iväg ut!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0