Fina Daisy!

Publicerat: 2009-10-02 Kl: 14:00:19 | I kategori: Allmänt

Hejsan!!

Kunde inte göra något inlägg igår då Pauline stott internet..
Kunderna kom iaf vid 5 igår och de tittade på 5 hästar Anton, Loragno, Liquido, Freddy och stoet jag red på morgonen.. De gillade tydligen Liquido bäst vet inte om de ska ha honom, var andra kunder här innan lunch också idag.
Liquido är iaf en super fin liten valack,4år men ser ut som en 2-åring i storlek. Skulle nog passa mamma perfekt :P
Daisy var superfin idag har fått lite koll på henne nu så de e kul.. Sabines pappa Hans är ju lite överallt i stallarna och så fort han kommer så säger han mitt namn och efternamn.. Jag fick lov att skriva ner det på en lapp igår så han kunde se vad jag hette.. Lite konstig är han allt.. :P

Sabine gav mig en mobil som jag kan ringa hur mycket jag vill ifrån, kalasbra! Efter att vi var färdiga med allt i stallet så åkte vi, Christinie (tysk), Elin (svensk) och Sofia (Finsk men pratar svenska), till Pizza Man i Aachen och åt det absolut godaste pizzan jag ätit. valde minsta storleken men var mätt efter halva :s var svarta oliver, spenat, färska champinjoner, räkor och lite vitlök på. Mums! Delade en Tiramisou med Sofia till efterätt.
Kan säga att jag kommer gått upp typ 10kg och ha ett enormt sockersug innan jag kommer härifrån :S
Tyskarna gör ju inget annat än äter kakor osv. Sabine har köpt varsin syltmunk till mig och Elin både idag och igår.. Och innan det så var det chokladbaglar.. Vi får ju efterätt på lunchen varje dag också igår var det vaniljpudding :D och idag var det också vaniljpudding fast med biskvier i :P

Får väl se om det blir någe party för mig ikväll.. alla de andra ska ju iväg, men jag har ju inga skor och har sen igårkväll jätteont i mina benhinnor så jag ska nog sova istället.. :S
Anton tänkte gå till baks till stallet när jag skulle longera honom igår, fick stå utanför longeringen och vänta en stund för det var upptaget, så han vända och tog några språng vilket jag också fick göra så tror att de var det som gjorde att jag fick ont :(

Nu ska jag ut till stallet igen! Lägger in en bild jag tog på Daisy idag innan jag red..

Bye..
Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du får väl köpa en häst åt mig som står still när man sitter upp från pall och rör sig super.

Håller med Lillemor jeans o vanliga skor går utmärkt.

Rid väl!

Kram

2009-10-02 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0