Cafe Madrid!

Publicerat: 2009-10-03 Kl: 08:58:39 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Fanns inget internet igår igen :S
Tjejerna lyckades iaf få med mig ut och vart ett par skor med typ 3cm klack :S
kände mig super kort och tråkig men men.. Aachen var inte som jag trodde var galet mycket folk ute
hela gatorna var som myrbon med människor. Innan vi gick ut så åkte vi, ja Elin och Sofia, till en tjej som
har sin häst här.. de bodde i ett jättefint hus/ lägenhet som var i tre våningar :P

Sen åkte vi till Cafe Madrid och de andra fyra åkte till Starfish för de hade biljetter dit.. det var något skolparty.
Det var iaf väldigt fint och anorlunda mot sverige.. De hade verkligen höst tema där så det var stora orange/röd gula blad i taket och runt pelare osv... på uteplatsen så hade de bark på hela golvet och massa stora växter så det var riktigt fint!
Fick en liten bonus av Sabine igår också! :D 50euoro som jag skulle hitta å ngt roligt för tyckte hon så det var kul!
Det mesta av de pengarna gick dock till taxi.. :( Fick veta också att i detta landet så är ALLT stängt på söndagar endast bensinstationen är öppen, skulle vara stängt idag också för att det var nån helgdag :S Mkt konstigt land!!!

Jaha nu måste jag ut till stallet ska lägga in några av bilderna jag tog också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0