Äter!

Publicerat: 2009-10-23 Kl: 22:39:43 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Ja, Toon o Elin har just varit på Penny o handlat massa mat o gott.. Så nu är jag i full färd med att testa nya kakor osv.. :P
Har varit hemskt efter lunch.. o varit på så dåligt humör :S hade ingen lunchrast eftersom det skulle komma kunder kl. 15 och jag skulle rida Toons häst innan.. Så allt var jätte stressigt när jag ridit för då skulle jag fixa iordning Day och sopa gångarna plus att Felix frågade på sin knakiga tysk/engelska om jag kunde förbereda Anton åt honom , jag försökte förklara att jag inte hann men han förstod inte så jag gjorde det ändå.. :P

Sen  var det stressigt hit o dit när kunderna väl kom.. sen åkte de och jag gjorde iordning Freddy till Sabine och Jamie till mig vi skulle rida samtidigt så hon kunde hjälpa mig eftersom Han gick så dåligt igår.. men jag väntade och väntade.. Ingen Sabine :( efter drygt 1h kom hon o då fick jag ställa in hästarna igen för vi hann inte med dem sen fick Licutos åka iväg med en lastbil för det kom två hästar som ska visas imorgon så han fick inte plats stackarn.. Det var ett svart sto, så snygg, ser ut som en hingst och jätte vackert huvud o hon e så liten kanske 1,60 tror att båda är 8år. den andra var en fuxvalack också supersnygg o kanske 1,65 max så båda var väldigt små och superfina.. Jag red den svarta och Alisha red fuxen vi ska visa dem för kunderna imorgon..

Daisy var iaf fin idag och Toons häst var bättre jag tog en annan sadel och andra sporrar kändes mkt bättre..

Ska bli kul o komma hem o rida hästarna därhemma sen.. se om  man lärt sig något :P

Måste kila o duscha nu!

Hörs imorrn..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0