Vi vann allt!

Publicerat: 2009-11-01 Kl: 17:01:29 | I kategori: Allmänt

Ja inte jag igår med Arro Bell. Däremot kändes det mkt bra på framridningen. Siv var så snäll så hon kom tillbaks och coacha mig. Har ju lätt att tappa focus på framridningen - men han kändes super :) däremot stod han emot lite inne på banan och då tappar han ju i travlängningarna då han blir ojämn om han inte bjuder tillräckligt. Men det är ju mitt jobb inga missar i övrigt lite ojämna siffror på en del punkter så nöjd var jag väl inte men det var ju mkt bättre än Djursholm så % kändes väl lite :(
Men idag har det gått desto bättre våra duktiga ridelever Emma Åkesson och Elin Friberg sopade banan i distriktsfinalen i dressyr för lektionsryttare. Detta på våra fantastiskt fina hästar på ridskolan - Ronjah(ponny) och Athos(häst).
De skötte sig alldeles utmärkt och jag fick många fina kommentarer om våra fina lektionshästar.
Här kommer lite bilder! Vilken tur att vi fick tillbaks Ronjah nu kommer hon stanna hos oss bästa ponnyn:)

22 november är det då dags för SM-final och vi har två ryttare med GRATTIS EMMA O ELIN :).
Madde o Sofia har lovat att följa med o coacha den dagen då jag befinner mig långt borta..........



Nu är det dags att kila biodags - flickan som lekte med elden och thai mat
Bye, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0