Tidigt idag.. :)

Publicerat: 2009-11-06 Kl: 18:31:25 | I kategori: Allmänt

Tjo
Idag har jag slutat tidigt halv 6 :D började ju iof lite tidigare imorse också..Nu har iaf Sabine åkt iväg till flyget till New York o lämnat över ansvaret till mig :D men det känns bra och hon sa att hon hade inte åkt om inte jag hade kunnat vara kvar över helgen.. -It's a pleasure to wokr with you Madeleine! Sa hon nyss innan hon åkte :D Jippi Alltid kul med sånt.. :P
Kunderna från Österike, som varit här både igår kväll och innan lunch idag, ska komma tillbaks imorrn för att titta på tre av hästarna så då blir de jag o Toon som får hålla i spakarna :P det går nog bra..

Var iväg till posten även idag men måste tittat lite dåligt på öppettiderna igår för det var stäng nu med.. så det blir en ny tur imorrn igen :S

Ska kila ut o ta lite bilder när Elin rider.. skriver en snutt till senare!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0