One week to go!

Publicerat: 2009-11-04 Kl: 08:26:43 | I kategori: Allmänt

God mogon!!

Nu var det alltså bara en vecka kvar.. Tiden har gått så fort men jag vet iaf en som kommer att bli väldigt glad när jag kommer hem igen.. Han börjar bli ganska rastlös på kvällar och helger nu..
På tisdag nästa vecka så kommer en av de nya tjejerna, Elin, blir kul men jag får ju bara träffa henne i en dag.. Men är super att hon kommer innan jag åker så att jag kan visa allt osv.. är ju så mkt enklare att få allt förklarat på svenska en gång först..

Igår somnade jag vid tio så nu känner jag mig utvilad igen..
Vädret är fortfarande dåligt, nu regnar det inte men det är grått o kallt.. Fast jag tror att det är betydligt sämre hemma i Sverige  :P hehe

Ni får ha en underbar dag allesammans!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0