Ny jacka :D

Publicerat: 2009-11-03 Kl: 13:15:57 | I kategori: Allmänt

Tjohoo!

Just ätit en god lunch bestående av ris med kött i sötsursås grönsaker och till efterätt yoghurt med blåbär..

Fick en jacka av Sabine idag :D Marcia lämnade den när hon åkte o Sabine frågade om jag ville ha den istället :P Jättefin!

På fm har jag longerat Hami och Freddy och Sabine har ridit Rosi.. Puttsat av alla träns och kandar ifrån igår kväll osv.. Longerade Daisy lite snabbt för att se om hon är ok nu och hon verkar vara nästan som vanligt.. men hon har ju vilat ganska många dagar, med samma fodegiva :S , så hon är vääldigt pigg. Ska rida henne och Jamie senare samt longera Licutos för att se om han fortfarande är halt i sitt skadade bakben..
Har väl lunchrast nån timme till sen ska jag göra iordning Amon..

Igår ringde jag också två tjejer som svarat på Sabines jobbannons en Elin & en Madeleine.. hehe lite kul att de heter samma som vi som redan är här :P Så Elin kmr på tisdag perfekt då kan jag visa henne allt innan jag åker hem igen på onsdag.. Får se om den andra tjejen också ska komma ner, ska ringa henne igen idag, men det blir senare isf för hon är och jobbar på Island nu..

Bye..

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt att du kommer hem vi har saknat dig på ekeuld=) kram

2009-11-03 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0