Moulin Rouge

Publicerat: 2009-11-07 Kl: 20:57:36 | I kategori: Allmänt

Halloj..

Just börjat kolla på film med Elin Toon och Chrtistiane har åkt hem till sina familjer.. Har varit en ganska lugn dag.. eftermiddagen höll jag på o grejjade med hästarna i stallet o sen var klockan helt plötsligt 6.. och bara för att Sabine har åkt så ska såklart inte allt flyta på helt smärtfritt.. när jag skulle borsta av Hami och byta täcke för natten så är han helt uppsvälld och varm bakom ganaschen på strupen samt 39graders feber.. men vi fick såsmåningom tag på Sabine o har sen pratat med en veterinär så jag o Elin var ute för en stund sen och gav honom medecin o lite pussar.. :)
Han har tydligen haft detta förut och det beror på sprutorna Sabine gav honom tidigare i veckan när han var dålig pga att vattnet inte fungerade..
Så han kmr nog att vara bättre imorrn hoppas jag.. ska kolla till honom senare innan jag går och lägger mig..

Imorrn är det söndag = LEDIG dag.. men ska rida Jamie tänkte jag för det vart aldrig av idag.. Jag ska ändå ta ut Ann-Christines häst i skritten en stund så det blir perfekt..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0